Wnioski do dalszej pracy z uczniami klasa 1




Władysława Korżyka w Rykach Wnioski do pracy - Rok szkolny 2014/2015 Wnioski z ewaluacji wewnętrznej - rekomendacje: Kierunkować działania na indywidualne podejście do ucznia; Wzmocnić współpracę szkoły z rodzicami, bardziej angażować ich w życie szkoły,Analiza pracy klasy ( mocne i słabe strony, sukcesy) Klasa III „b" liczy 16 uczniów 8-dziewczynek i 8 chłopców.. Nauczyciele pokochali papierową matematykę, gdyż nie muszą przygotowywać się do zajęć z dziećmi i troszczyć się o pomoce dydaktyczne.Współpraca ze Specjalnym Ośrodkiem Szkolno - Wychowawczym Nr 1 w Kaliszu ( pomoc przy organizacji konkursu o ziołach) Wnioski do dalszej pracy: Spostrzeżenia pedagoga, uwagi, wnioski: wspierać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, ich rodziców i nauczycie li; Zdarza się, że chłopiec jest silnie pobudzony psychoruchowo.. ZASADY PROWADZENIA ZAJĘĆ Aby zrealizować założone cele, program pracy korekcyjno-kompensacyjnej wymaga sformułowania zasad postępowania, którymi winien kierować się nauczyciel prowadzący zespół.. Współpraca układała się dobrze i przebiegała w sposób systematyczny, wynikający z bieżących potrzeb szkoły.dydaktycznych ułatwi pracę z uczniem zdolnym oraz uczniem mającym problemy w nauce Wnioski z diagnozy: W dalszej pracy z klasą należy: - praca z podręcznikiem i wykorzystywanie wiadomości i umiejętności do rozwiązywania typowych zadań, - mobilizowanie uczniów do czytania gazet przyrodniczych, przygotowywania dodatkowych zadańWnioski na przyszły rok: - stymulowanie rozwoju zgodnie z indywidualnymi możliwościami i potrzebami ucznia - ćwiczenia pobudzające do aktywności własnej - doskonalenie sprawności grafomotorycznej - ćwiczenia orientacji czasowo - przestrzennej - rozwijanie umiejętności czytania, pisania, matematycznego myślenia,metod i form pracy z uczniem; Ewaluacja programu, analiza i ocena oraz wnioski do dalszej pracy..

Kontynuować sprawdzone formy pracy.

Zajęcia kół dokumentowane są w dziennikach pozalekcyjnych.1) stopień i sposób realizacji programu wychowawczego, programu profilaktyki oraz planu pracy wychowawczej klasy; realizacja zadań wynikających z planu pracy szkoły (wychowanie patriotyczne, zdrowotne, ekologiczne.. ), realizacja problematyki skutecznego uczenia się, komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole, sprawozdanie z .Zwykle pamięta o kulturze spożywania posiłków.. Wnioski do dalszej pracy:Wnioski do dalszej pracy Podsumowując pracę zespołu wychowawców klasy IV i V stwierdza się, iż zamierzone cele zostały zrealizowane i osiągnięto odpowiednie efekty.. O nauce na odległość mówią wszyscy: ministrowie, dzieci, rodzice.. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności matematycznych w klasach V-VI.• Przekazanie i omówienie wniosków z testu badań umiejętności trzecioklasisty z roku szkolnego 2014/2015 - „OBUT" (wnioski do wdrożenia do realizacji w pracy z uczniami, informacje co należy rozwijać, ćwiczyć, doskonalić w uczniach kl. 1-3) Wrzesień 2015 • Analiza i ocena testów kompetencji, diagnozy rocznej po klasie 3 .1 Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im.. DZIAŁANIA PODEJMOWANE W RAMACH PRACY Z UCZNIEM SŁABYM Oprócz dyktowanego specyfiką przedmiotu podejścia do pracy z uczniem słabym, wymienić należy kilka istotnych punktów o tematyce ogólnej: 1.Osiągnięcia ucznia Analiza założonych celów szczegółowych Zalecenia/modyfikacja Osoba oceniająca Edukacyjne (mierzone ilościowo: wiedza, dane umiejętności, poziom wiadomości, oceny) Terapeutyczne (mierzone jakościowo: poziom motywacji, stosunek do wykonywanych zadań, kontakty z rówieśnikami) Wnioski do dalszej pracy na II .Sposobami pracy..

Formułuje się wnioski do dalszej pracy.

Jego reakcje emocjonalne jednak jeszcze nie zawsze są adekwatne do sytuacji.. Zapytaliśmy nauczycieli, jak podsumowują miesiąc pracy online.Stanowi instruktaż dla ucznia do dalszej pracy.. W klasie są uczniowie posiadające orzeczenia z Poradni Psychologiczno .2.. Co mają do powiedzenia ci, których głosu powinno się wysłuchać z największą uwagą?. Obok ogólnych zasadInformacje od rodziców ucznia Wojtek wykazuje zainteresowanie matematyką nie lubi zajęć z jęz.. Stara się być samodzielny.. Do klasy IIIc uczęszcza dziesięcioro dzieci z roku 2005 i ośmioro z roku 2006. z uczniem zdolnym podczas zajęć są: praca w grupach o podobnym poziomie uzdolnień, gdzie zadawane są zadania trudniejsze dla grup zdolniejszych; praca w grupach, w których uczniowie uzdolnieni pełnią rolę liderów, a praca może być formą konkursów.Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015.. polskiego, nie lubi zmian w klasie, dużo czasu zajmują dziecku prace domowe, jest wrażliwy na hałas i zapach.. W II semestrze r. szkolnego 2013/2014 pracowały 13 oddziały, w których uczyło się 289 uczniów, w tym: - 25 uczniów w oddziale przedszkolnym „O" - 264 uczniów w klasach I-VI.. Kształtowanie osobowości i pobudzanie wiary w siebie.. Uczniowie zostali zapoznani z prawami i obowiązkami, podpisane zostały przez uczniów kontrakty z wychowawcą; efekty pracy z uczniami: • ukształtowały się właściwe nawyki i postawy wśród uczniów,WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY: - motywowanie uczniów do systematycznej pracy - umożliwienie uczniom wykorzystania zdobytej wiedzy do porozumiewania się na miarę możliwości ucznia ..

Rozwijanie zainteresowań i motywacji do pracy.

Teoretycy współczesnej dydaktyki (za Półturzycki 1998) przyjmują, że przedmiotem oceny szkolnej winny być wiadomości, umiejętności, nawyki, poprawność .Wnioski do dalszej pracy: Doskonalić własne umiejętności w zakresie planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej z zespołem uczniów Zaktywizować własny udział w pracach zespołu przedmiotowego aby móc zdobywać dalsze doświadczenie i prezentować próby własnych rozwiązańKlasa IIIc .. Klasa III liczy 10 uczniów.. Epodreczniki.pl, podręcznik internetowy „Włącz Polskę", portale edukacyjne Instytutu Pamięci Narodowej, Telewizji Polskiej, Polskiego Radia czy Biblioteka Cyfrowa Ośrodka Rozwoju Edukacji to strony, które mogą być wykorzystywane do zdalnej pracy z uczniami w okresie .Przygotowując się do klasyfikacji półrocznej miejmy świadomość, że rodzic i uczeń mają prawo uzyskać informację zwrotną o efektach udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej.. Dzieci w większości są zdyscyplinowane na zajęciach i aktywne.Wnioski do dalszej pracy: Przygotowując uczniów do matury z języka rosyjskiego na poziomie rozszerzonym należy większy nacisk położyd szczególnie na umiejętnośd tworzenia wypowiedzi pisemnej i znajomośd środków językowych, zwiększyd ilośd działao doskonalących umiejętnośd oddzielania faktów od opinii.Obowiązkowe zdalne nauczanie wprowadzono od 25 marca..

3.wnioski: 1.

Uczniowie są mili, zabawni, weseli i koleżeńscy, chętnie sobie pomagają.. Rozmawiać stale na temat kultury dobrego zachowania się ucznia w szkole, na lekcjach z innymi nauczycielami, podczas przerw międzylekcyjnych.Mija kolejny rok naszej wspólnej pracy.. Uczniowie tej klasy chętnie biorą udział w zajęciach dodatkowych - plastycznych, sportowych, tanecznych.. Tworzenie właściwych warunków, niezbędnych do zapewnienia uczniowi komfortu psychicznego, poczucia bezpieczeństwa i akceptacji, nawiązanie pozytywnego kontaktu emocjonalnego nauczyciela z uczniem.. Wielu uczniów zapisało się na zajęcia taneczne, prowadzone w GOK-u, kilku chłopców uczestniczy w zajęciach sportowych (piłka nożna).Wnioski do pracy z klasą w II semestrze roku szkolnego: 1.. Jasność zadań stawianych przed nim do wykonania daje mu poczucie uporządkowania i bezpieczeństwa (Denek i Hyżak 2003).. 2.Sprowadzanie edukacji matematycznej do przerabiania z uczniami zadań z zeszytów ćwiczeń lub z kart pracy jest tak powszechne, że nazwano ten proces papierową matematyką.. Uczniowie nie potrafią posługiwać się podstawowym zasobem środków językowych ( leksykalnych oraz gramatycznych) - Aby poprawić wynik dotyczący tych umiejętności należy podczas pracy z uczniami wzmocnić nacisk na znajomość struktur leksykalno - gramatycznych różnych zakresów• wdrażane są wnioski do pracy na poszczególnych przedmiotach (po sprawdzianach i diagnozach).. Rozwijanie u ucznia motywacji do porozumiewania się z drugą osobą, komunikowania potrzeb i stanów emocjonalnych.. Wnioski do dalszej pracy Ewaluacja wyniku (które cele zostały .. dostosować formy dalszej pracy do potrzeb ucznia, udział w .Nauka zdalna podczas zawieszenia zajęć w szkołach - rekomendacje dla nauczycieli i dyrektorów.. Uczeń stara się być spokojny w miejscach publicznych, podczas wyjść ze szkoły.. W klasach I - III uczniowie mają możliwość wyrównywać braki w wiadomościach i umiejętnościach na zajęciach wyrównawczych oraz na dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych.. Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt