Opis wakacji po niemiecku w czasie przeszłym

Meine sommerferiwn waren .Witam.. Napisałem swoją wersję po polsku, proszę aby ktoś mi to przetłumaczył.. Później sprzątnąłem mój pokój i zjadłem kolację.. Składają się one z dwóch części, z czasownika posiłkowego oraz imiesłowu czasu przeszłego Partizip II.Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo .. Chodziłem po górach, odwiedziłem kaplicę czaszek i zwiedziłem Wambierzyce.. ( w ferie Napisz zdania w czasie przeszłym po niemiecku 2012-05-04 16:22:22. .. Każdego dnia było bardzo słonecznie i gorąco, w związku z czym mogliśmy pływać w morzu i leżeć na plaży.. Po południu poszłam do domu.. poza tym leżeliśmy godzinami na plaży i opalaliśmy się.. Jeżeli chcesz powiedzieć to samo zdanie w czasie przeszłym Perfekt, musisz na drugim miejscu w zdaniu wstawić odmieniony czasownik posiłkowy.. W domu odpoczywałam.. 5,118 wizyt.. Potrzebuję ok 30 zdań po niemiecku a czasie przeszłym Perfekt , opis moich wakacji .Przydatność 65% List z wakacji po niemiecku w czasie Partizip II (przeszłym) Berlin, den 13.12.2009 Liebe Ania, meine Sommerferien habe ich in Wien verbracht.. ja dodatkowo zbierałem muszle, budowałem zamki z piasku i grałem z tatą w piłkę plażową.. Czasami wstawaliśmy wcześnie i szliśmy na wycieczki.. Jeśli używamy czasownika „to be" - „być" (formy przeszłe to was/were), wtedy szyk zdania wygląda następująco:Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Libe Torsten, Meine Sommerferien habe ich in disem Jahr am See verbracht..

Opis wakacji po niemiecku Sommerferien.

Napisz jak dlugo bedzie trwała podroz i co bedziesz robic .Praca w wakacje - wady i zalety / Ferienjob - Vor- und Nachteile.Napisz 10 zdań po niemiecku o swoich wakacjach w czasie przeszłym.. Tu dodasz ZA DARMO zadanie!. Jego druga nazwa brzmi Präteritum.. - W dzieciństwie lubiłam jeść cytryny.. Zjadłam obiad.. W domu zjadłem obiad, potem zrobiłem moją pracę domową.. Popołudniami często chodziliśmy .Mein Wochenende - wypracowanie po niemiecku w czasie przeszłym Perfekt.. ).W szkole napisałem dwie klasówki.. 0 głosów.. Robiło się ciemno.. Przykładowy opis wakacji w języku niemieckim.. poj., które nie .84% List z wakacji po niemiecku w czasie Partizip II; 85% List z wakacji po niemiecku w czasie Partizip II (przeszłym) Polecane teksty: 85% Etwas ber Dortmund; 90% Ich lade dich auf Sommerferien - zapraszam Cię na wakacje - list po niemiecku; Na6.pl.Opis pracy wakacyjnej w czasie przeszłym.. A teraz czas na przykładowy opis wakacji po niemiecku.. Opis wakacji po niemiecku Sommerferien.. Dlaczego?. Napisz 10 zdań o wakacjach w czasie przeszłym.Przykładowy opis wakacji po niemiecku.. Chciałabym, abyście pomogli mi opisać wakacje po niemiecku w czasie przeszłym PERFERCT..

Opis wakacji po niemiecku - wzór z tłumaczeniem.

Mam PrzeOgromną Prośbę !. Czasownik mögen w formie Konjunktiv II jako möchte (chciałabym) również nie występuje w czasie przeszłym .Dyskusja na temat wspomnienia z wakacji wypracowanie w czasie przeszłym na forum językowym Nie chce mi si .. na tydzień z rodzicami w góry, było wspaniale.. Czasownik „essen" wędruje na sam koniec zdania jako Partizip II:Przydatność 80% Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo.. Bierz ile możesz, najlepiej całymi garściami.. Zdania twierdząceDodaj nowy.. W szkole dużo się uczyłam, liczyłam, prace ręczne, śpiewałam, ćwiczyłam, pisałam.. przepraszam ze trochę tego jest ale moja praca musi mieć jakieś 150 słów w czasie przeszłym.. Tylko na zadanie.pl - bez żadnych opłat.Przykładowy opis wakacji po angielsku.. zadanie dodane 12 lutego 2012 w Język angielski przez użytkownika niezalogowany [Szkoła średnia] .. O 14:25 pojechałem do domu.. Gratis trener słownictwa, tabele odmian czasowników, wymowa.Opis wakacji po angielsku: w domu.. Opis jest z życia wzięty, a konkretnie życia mojego i Fabiana 🙂 Jak widzisz stosuję raz czas Präteritum, raz Perfekt, odnosząc się do przeszłości.. Używamy go również opisując rozwijającą się sytuację (np..

Opis wakacji w formie dialogu po angielsku w czasie przeszłym.

Wieczorem grałem na komputerze i czytałem książkę.. O autorce: język niemiecki jest obecny w moim życiu od ponad 20 lat.. 2013-09-05 19:50:30 Odpowiedz na zdania po niemiecku w czasie perfekt 2011-03-28 16:06:05Czas przeszły Imperfekt to nazwa niemieckiego czasu przeszłego prostego.. Jest moją pasją i miłością, która rozkwitła już w szkole podstawowej.Opis czasu.. Ponieważ niektóre czasowniki brzmią bardziej naturalniej w danym czasie.Weźmy pod lupę zdanie w czasie teraźniejszym: „Ich esse eine Pizza.". Ma ktoś może wspomnienia z wakacji po niemiecku ( w czasie przeszłym) około 15-20 zdań lub mniej.. Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail.. Było gorąco, słońce cały czas świeciło i nie spadła ani kropla deszczu.. 2011-12-12 20:23:50; Napisz zdania w czasie przeszłym po niemiecku 2012-05-04 16:22:22; Napisz pocztówke do przyjaciela z wakacji (j.angielski) w czasie przeszłym 2010-02-21 18:56:30; Hej xd !. A mianowicie: czas przeszły Perfekt oraz Plusquamperfekt, które są czasami złożonymi.. W tym czasie dużo pływaliśmy w morzu.. 84% Opis dnia w czasie .Przykładowy opis wakacji/urlopu.. W języku niemieckim są trzy czasy przeszłe.. Zrobiłam zadanie domowe..

Forma möchte w czasie przeszłym Perfekt.

Przykład opisu ostatnich wakacji po niemiecku.. Wejdź i dodaj zadane wypracowanie, projekt, prezentację.. 25 kwietnia 2010 Odsłon: 24 238 3 komentarze.. Na lekcji w-f grałem w koszykówkę.. .Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Napisz 10 zdań o swoich wakacjach w czasie przeszłym.. Umiesz opisać swoje wakacje po angielsku.. Czas Past Simple opisuje przeszłe zdarzenia dokonane i nie ma związku z chwilą obecną.. Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się języka obcego.. Budowa zdania w czasie Past Simple zależy od tego jaki stosujemy czasownik.. O 23 poszedłem spać..