Sprawozdanie z zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka polskiego




W sumie 12 uczniów.Rodzaj sprawozdania: cało ściowe, za cały cykl wrzesie ń 2011 r. - czerwiec 2012 r. Frekwencja: 100% Dla uczniów Szkoły Podstawowej w Biesnej w cyklu zaj ęć wrzesie ń 2011 r. - czerwiec 2012 r. przewidziano 15 godzin zaj ęć wyrównawczych z języka polskiego o nazwie Ja te ż potra-fi ę. prowadzonych przez Beatę Zając.. Z podanych wyrazów uczniowie wybierają trzy i układają z nimi zdania.. Przeprowadziłam wstępną diagnozę umiejętności uczniów, która pozwoliła mi wyznaczyć priorytety w pracy z grupą.Szkoła Podstawowa nr 2 im.. Wszystkie zrealizowano w okresie od wrze .Teczka z kartami pracy przeznaczona do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w klasie 4.. Uczęszcza na te zajęcia 24 uczniów.- dzieci wykonują z kolorowych gazet papierowe kule, wymieniają rzeczowniki zakończone na „ów".. do 30.06.2011r.Dlatego z myślą o tych uczniach, został opracowany program zajęć wyrównawczych, by uzupełnić ewentualne braki wiedzy z zakresu humanistyki - ćwiczyć umiejętności polonistyczne (mówienie, czytanie, słuchanie, pisanie, naukę o języku) oraz utrwalać wiadomości i ćwiczyć umiejętności historyczne.Po analizie opinii, zapoznaniu się z odpowiednią literaturą przedmiotu oraz na podstawie własnych obserwacji z lekcji stwierdziłam, że należy zorganizować dla tych uczniów pomoc z języka polskiego w formie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, na których będą mogli wyrównać poziom umiejętności polonistycznych..

1.2.Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w klasach I-III.

rzeczytaj go na różne sposoby: jako dziecko, śmiejąc się, z ciekawością, poważnie, ziewając, płacząc itp. Nauczyciel znajdzie tu 30 kart do indywidualnej pracy z uczniem.. do 30.06.2011r.Celem zajęć było niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych, wyrównywanie szans edukacyjnych, wspomaganie .SPRAWOZDANIE Z ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO- WYRÓWNAWCZYCH Z JĘZYKA POLSKIEGO REALIZOWANYCH W FORMIE INDYWIDUALNEJ SEMESTR I ROKU SZKOLNEGO 2013/2014 Katarzyna…, uczennica VI klasy, oraz Łukasz…., uczeń klasy V Publicznej Szkoły .Program zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego autor: Adriana Kruszewska kategoria: plany pracy.. Nauczyłam obsługi programów wspomagających proces uczenia się i samoorganizacji, np. Mindmapy, Trello, czy skutecznej powtórki materiału - Wordle.Teczka z kartami pracy przeznaczona jest do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego organizowanych w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w klasie 4.. Grupa liczy 10 osób.. )W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPrzeprowadzenie zajęć nauczyciel potwierdza podpisem..

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego 24- 25.06.2020 ...

za okres od 04.01.2010r.. w Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich.. Dokumentacja służąca obserwowaniu i diagnozowaniu postępów ucznia:Plik sprawozdanie z zajec wyrownawczych.doc na koncie użytkownika krechula • folder wyrownawcze • Data dodania: 15 lut 2010Program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla klasy V.. Prowadzenia zajęć z języka polskiego z wykorzystaniem programów komputerowych W ramach lekcji języka polskiego zapoznawałam uczniów z programami komputerowymi wspierającymi edukację.. Uczestnicy zajęć otrzymali pozytywne oceny semestralne z języka polskiego, jednak mają nadal wiele trudności, problemów w zakresie ortografii, interpunkcji .Program zajęć wyrównywania wiedzy z języka polskiego przeznaczony jest dla uczniów klasy piątej Szkoły Podstawowej w Kocku.. Program wychowania fizycznego dla II etapu edukacyjnego autor: Aleksandra Polus kategoria: plany pracyNajwiększym sukcesem uczniów po zakończeniu zajęć korekcyjno - wyrównawczych powinno być usprawnienie funkcji psychomotorycznych oraz opanowanie umiejętności z języka polskiego w stopniu umożliwiającym dalsze kształcenie zawodowe.. Każda karta zbudowana jest z czterech stron: na trzech znajdują się ćwiczenia pomagające wyćwiczyć umiejętności i uzupełnić braki w wiedzy, czwartą .1 Sprawozdanie za rok 2009/10 z zajęć pozalekcyjnych prowadzone w Szkole Podstawowej w Niedzicy w ramach projektu Moja Szkoła Moje Okno na Świat Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze prowadzone są dla trzech grup uczniów po jednej godzinie zajęć tygodniowo..

Ocena efektywności realizowanych zajęć 2012/2013 Na zajęcia uczęszczało czworo uczniów, ...

K. K. Baczyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.. Powstał jako odpowiedź na konkretną potrzebę - został napisany dla uczniów, którzy z różnych powodów mają trudności w opanowaniu podstawowych wiadomości i umiejętności z języka polskiego.Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies..

Program zajęć dodatkowych z języka polskiego autor: Adriana Kruszewska kategoria: plany pracy.

w Szkole Podstawowej w Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich.. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności w zakresie stosowania struktur leksykalno-gramatycznych w klasach V-VI.. .Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego prowadzone w ramach projektu Zielone światło dla edukacji adresowane są do uczniów klas 5 i 6.. Posiadamy nowoczesną pracownię komputerową z łączem internetowym oraz Szkolne Centrum Informacji Multimedialnej wyposażone w stanowiska komputerowe, drukarkę, ksero i scaner.Ocena efektywności realizowanych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych 2012 - 2013.. OPIS PROGRAMU: Program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego został przygotowany dla uczniów klasy V szkoły podstawowej, jest on zgodny z programem nauczania języka angielskiego klasie V i uwzględnia realizację podstawowych treści programowych.2.. AUTOR PROGRAMU I PROWADZĄCY ZAJĘCIA: Magdalena Nowak.. Domów, ptaków, samochodów, długopisów, lodów, cukierków 8.SPRAWOZDANIA PROWADZĄCYCH ZAJĘCIA ZA WRZESIEŃ, PAŹDZIERNIK, LISTOPAD (DO 15.11.2011.. Za poprawną odpowiedź wrzucają kulkę do pojemnika i przeliczają zdobyte punkty.. Zrealizowano 63/96 godzin.. prowadzonych przez Jolantę Godula.. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka niemieckiego Zajęcia dydaktyczno - wychowawcze z języka niemieckiego rozpoczęły się 20 stycznia 2014 r. W zajęciach tych uczestniczą dwie grupy uczniów klas drugich Zasadniczej Szkoły Zawodowej.. za okres od 04.01.2010r.. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy .W ramach projektu zaplanowano organizację następujących zajęć pozalekcyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego: • Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego (prowadząca- od IX do XI 2013 Aleksandra Brzozowska od XII 2013 do VI 2014 Joanna Dylewska)Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone przez mgr Iwonę Sztafę..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt