Sprawozdanie z realizacji programu nauczania języka polskiego




3 pkt 4 lit. a rozporządzenia: Opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.Praca z tekstem ikonicznym.. Prezentowanie efektów swojej pracy na forum grupy.. W wyniku realizacji programu uczeń powinien radzić sobie z Egzaminem Ósmoklasisty w zakresie języka polskiego z dobrym skutkiem.Sprawozdanie z pracy zdalnej to nowy dokument, z którym muszą zmierzyć się nauczyciele.. Sprawozdanie z realizacji podstawy programowej z języka angielskiego w klasach IV - VI Język angielski - Elżbieta Ksiażkiewicz-Mroczka SZKOŁA PODSTAWOWA -II ETAP EDUKACYJNY Klasy IV-VI W roku szkolnym 2009/2010 w klasach IV-VI zrealizowałam zaplanowany materiał nauczania zgodnie z podstawą programową.Program nauczania języka polskiego na poziomie podstawowym i poziomie rozszerzonym w technikum i liceum.. ćwiczeń, wymagania poszczególne oceny, I wymaganiami 2 Słowa potrafią zmieniać świat .Sztuka wyrazu.. 2.Zaleca się, aby zajęcia z dziećmi prowadzone były na boisku, w sali gimnastycznej itp. Czas realizacji tego obszaru kształcenia ma być przeznaczony na rozwijanie sprawności fizycznej uczniów.. Analiza dokumentów.. 1 Zapoznanie z podręcznik, zeszyt * zna wymagania programowe na Programem naucz..

Ćwiczenia indywidualne utrwalające wiedzę z zakresu języka polskiego.

Ewaluacja .. do 30.06.2011r.CZĘŚĆ I SPRAWOZDANIE Z NAUCZNIA PRZEDMIOTU MUZYKA W KLASACH I SZKOŁY PODSTAWOWEJ IV-V SZKOŁY PODSTAWOWEJI GIMNAZJUM ZA PIERWSZY OKRES ROKU SZKOLNEGO 2009/10 Nauczanie muzyki w klasach I - szych szkoły podstawowej Założenia w pracy z klasami pierwszymiJęzyk polski Odpowiedzialni za realizację - nauczyciele języka polskiego Zadanie Forma realizacji Termin Forma nadzoru (monitorowanie, dowód realizacji) Czytanie 1.Doskonalenie techniki czytania.. W trakcie badania zbierano informacje pochodzące od nauczycieli: 1. semestralne raporty godzin lekcyjnych przeznaczonych na realizacje poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2. diagnozy pedagogicznej w grupach poprzedzających rozpoczęcie nauki szkolnej, 3.Zajęcia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość to aktywność nauczyciela i ucznia, która może odbywać się z użyciem monitorów ekranowych, ale także bez ich użycia - w formie ustalonej przez dyrektora szkoły w porozumieniu z nauczycielami danej szkoły i po poinformowaniu rodziców dziecka (ucznia) o sposobie realizacji zajęć.Sprawozdanie z projektu edukacyjnego ..

z języka polskiego w kl.IV-VI: Ortograffiti prowadzonych przez Jadwigę Janocik.

angielsko-polskiego oraz z wykorzystaniem tablicy interaktywnej.. Opis: Uczniowie systematycznie rozwiązują standaryzowane testy kompetencji opracowywane przez konsultantów Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego, a nauczyciel, regularnie sprawdzając poziom wiedzy i umiejętności klasy, może prawidłowo ocenić jej postępy .SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI.. Materiał nauczania został zrealizowany zgodnie z Podstawą Programową ,który został zaplanowany dla poszczególnych klas nauczania zintegrowanego w I półroczu.Program jest przeznaczony do realizacji w ramach zajęć pozalekcyjnych, które odbywają się po zajęciach przewidzianych programem nauczania w wymiarze jednej godziny tygodniowo.. • Wymagania z etapów wcześniejszych obowiązują na wszystkich etapach późniejszych.. w Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich.. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. Nr 51, poz. 458 ze zmianami) obowiązująca na II (klasy IV-VI SP) i IV (szkoły ponadgimnazjalne) etapie edukacyjnym - nazywana „starą" podstawą .. wymagania .. Witam, czy w obecnej sytuacji, mam na myśli nauczanie zdalne, pisać w przedszkolu podsumowanie pracy wychowawczo - dydaktycznej za II semestr, przedszkole pracuje, praca zdalna prowadzona codziennie, sprawozdania z pracy zdalnej pisane na .1 Plan realizacji programu nauczania - język polski - klasa VI DZIAŁ LICZBA JEDNOSTEK LEKCYJNYCH TEMAT ZAJĘĆ MATERIAŁ WYMAGANIA W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE CELE OPERACYJNE UWAGI NASTOLATEK?.

Ponadto nauczyli się wielu piosenek oraz krótkich wierszyków.Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych.

Swoją wiedzę na temat ogólnych .Z JĘZYKA POLSKIEGO REALIZOWANYCH W FORMIE INDYWIDUALNEJ SEMESTR I ROKU SZKOLNEGO 2013/2014 Katarzyna…, uczennica VI klasy, oraz Łukasz…., uczeń klasy V Publicznej Szkoły Podstawowej w …, od 30 IX 2014 uczestniczą w zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w wymiarze 2 godzin tygodniowo.SPRAWOZDANIE Z NAUCZANIA INDYWIDUALNEGO Author: Gimnazjum w Jerzykowie Last modified by: Katarzyna Hope Created Date: 7/4/2008 9:25:00 AM Company: szkoła jeżykowo Other titles: SPRAWOZDANIE Z NAUCZANIA INDYWIDUALNEGOOpis i analiza realizacji wymagań, o których mowa w § 8 ust.. obowiązują również.. Np. na maturze .. Zakres znajomości języka ojczystego i sprawność w posługiwaniu się nim ułatwia przyswajanie wiedzy z innych dziedzin (przedmiotów) i jest dla każdego .Sztuka wyrazu.. Program nauczania języka polskiego w czteroletnim liceum ogólnokształcącym i pięcioletnim technikum Barbara Pałasz Program nauczania - plik pdf Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe, publikując program na stronie wyraża tym samym zgodę na bezpłatne wykorzystanie przez nauczycieli niniejszego programu do pracy z uczniami oraz zgodę na tworzenie przez .Sprawozdanie z realizacji materiału nauczania za I półrocze z języka angielskiego w roku szkolnym 2008/2009 EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA -KLASY I-III..

... Zadania nauczyciela języka polskiego na II etapie edukacyjnym to przede wszystkim: ... dra Franciszka Witaszka w Poznaniu.

3.Cykl zajęć „Z wizytą w bibliotece" służących wdrażaniu uczniów do czytania.• Spiralność, podobnie jak: chronologia realizacji, rozkład materiału, metodyka podawania treści są atrybutami programu nauczania, a nie podstawy programowej.. konferencja „Nowe tendencje w nauczaniu języka polskiego w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej", .. Dokonałam analizy statutu szkoły, wewnątrzszkolnego systemu oceniania, programu wychowawczego, programu profilaktyki, program nauczania, regulaminów wewnątrz-szkolnych.. Ewaluacja sumatywna Całościowa ewaluacja programu będzie badała zmiany w postawach, umiejętnościach i wiedzy, które zaszły w czasie realizacji programu oraz, co najważniejsze, czy zostały .- rozkłady materiału i plany wynikowe z języka polskiego w oparciu o podstawę Programową Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - rozkłady ścieżek edukacyjnych (do momentu ich zniesienia w roku szkolnym 2009/2010) Od momentu rozpoczęcia stażu skoncentrowałam się na analizie dokumentacji szkolnej: - Statutu Szkoły, - Programu Wychowawczego,1.Podstawa programowa określona w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 26 lutego 2002r.. za okres od 04.01.2010r.. 2.Kontrola stopnia zrozumienia czytanego tekstu.. Wymagania edukacyjne niezbędne do uzyskania ocen klasyfikacyjnych z JĘZYKA POLSKIEGO W KLASIE VII wynikające z podstawy programowej i przyjętego do realizacji programu nauczania języka polskiego w klasach 4 - 8 szkoły podstawowej: „Słowa z uśmiechem+ Myśli i słowa"- Anna Żeglen, Ewa NowakAnkiety te będą również sprawdzać deklarowany przez uczniów poziom motywacji do nauki języka polskiego oraz świadomość celów nauczania.. Od września 2014 r. nauczyciele realizowali działania określone w ramach tego programu w obszarach: Czytanie Pisanie Rachunek pamięciowy Korzystanie z informacji Wykorzystanie .Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania - poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury polskiej i europejskiej.. Warunkiem skutecznego nauczania języka obcego .1 Sprawozdanie z realizacji programu poprawy efektywności kształcenia i wychowania w klasach I-III W roku szkolnym 2014/15 został wprowadzony do realizacji program poprawy efektywności kształcenia i wychowania.. gimnazjalne.Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego .. wprowadzałam do programu nauczania języka angielskiego treści dotyczących wybranych problemów środowiska lokalnego, problemów społecznych i cywilizacyjnych oraz zdiagnozowanych zainteresowań nastolatków poprzez przygotowywanie lekcji w oparciu o te właśnie treści .Witryna Szkoły Podstawowej Nr 9 im..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt