Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych z języka polskiego w klasie 8




OPIS PROGRAMU: Program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego został przygotowany dla uczniów klasy V szkoły podstawowej, jest on zgodny z programem nauczania języka angielskiego klasie V i uwzględnia realizację podstawowych treści programowych.W ramach projektu „Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość" w Gimnazjum w Zespole Szkół nr 3 w Płońsku w dniach od 16 stycznia do 14 marca 2012r.. AUTOR PROGRAMU I PROWADZĄCY ZAJĘCIA: Magdalena Nowak.. Powstał jako odpowiedź na konkretną potrzebę - został napisany dla uczniów, którzy z różnych powodów mają trudności w opanowaniu podstawowych wiadomości i umiejętności z języka polskiego.Program zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka polskiego realizowany w kl. V I. Dokładny harmonogram zajęć znajduje się w dzienniku zajęć wyrównawczych.„Zawsze można liczyć na pomoc" dla klas IV-VI szkoły podstawowej realizowany w roku szkolnym 2009/2010 w ramach projektu „Dobry start kluczem do przyszłości" „Non scholae, sed vitae discimus"-Uczymy się nie dla szkoły, lecz dla życia Szkoła Podstawowa w Bogucicach 2009 Opracowała Magdalena Kołodziej nauczyciel języka polskiego i historii w klasach IV-VI I.. Poprawne posługiwanie się nim czy to w4 z realizacji zajęć zespołu wyrównawczego z języka polskiego kl. I V VI Ja też potrafię W przewidzianym sprawozdaniem cyklu zajęć wyrównawczych odbyłam 12 zajęć z uczniami klasy IV..

... - praca w zespołach wyrównawczych z języka polskiego w klasach V i VI ...

7 wskazówek ułatwiających nauczycielowi pracę z dzieckiem w spektrum autyzmu w klasie; 8 najczęstszych błędów przy tworzeniu IPET-ów; .. Opracowanie cyklu spotkań rodziców uczniów kl.6 z nauczycielami uczącymi w tych klasach w celu omówienia wyników diagnoz przygotowujących do sprawdzianu zewnętrznego.Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole podstawowej Teczka z kartami pracy przeznaczona do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w klasie 4.. Uczeń: 1. doskonali umiejętność analizy i interpretacji utworów literackich, 2. doskonali i porządkuje wiedzę z zakresu językoznawstwa, 3. kształci umiejętność tworzenia form pisemnych, 4. kształci umiejętność organizowania i kontrolowania własnej pracy, 5.Program własny zajęć dodatkowych z języka polskiego dla uczniów klasy 6 autor: Dobrochna Witczak kategoria: plany pracy Program zajęć edukacyjnych prowadzonych przez nauczycieli w klasie I gimnazjum autor: Małgorzata Drosdalska-Mucha kategoria: plany pracy Plan koła polonistycznego dla uczniów klasy V autor: Dorota Mochola )W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoProgram zajęć wyrównywania wiedzy z języka polskiego przeznaczony jest dla uczniów klasy piątej Szkoły Podstawowej w Kocku..

Wprowadzenie dodatkowej godziny zajęć z matematyki i języka polskiego w kl.6.

WSTĘP Język jest najdoskonalszym środkiem porozumiewania się między ludźmi.. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności w zakresie stosowania struktur leksykalno-gramatycznych w klasach V-VI.. do 30.06.2011r.Celem zajęć było niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych, wyrównywanie szans edukacyjnych, wspomaganie .SPRAWOZDANIE Z ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO- WYRÓWNAWCZYCH Z JĘZYKA POLSKIEGO REALIZOWANYCH W FORMIE INDYWIDUALNEJ SEMESTR I ROKU SZKOLNEGO 2013/2014 Katarzyna…, uczennica VI klasy, oraz Łukasz…., uczeń klasy V Publicznej Szkoły .1 Sprawozdanie za rok 2009/10 z zajęć pozalekcyjnych prowadzone w Szkole Podstawowej w Niedzicy w ramach projektu Moja Szkoła Moje Okno na Świat Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze prowadzone są dla trzech grup uczniów po jednej godzinie zajęć tygodniowo.. Układanie z gotowych elementów wg wzoru.. prowadzonych przez Jolantę Godula..

Załóż konto i korzystaj z materiałów!Program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla klasy V.

Przeprowadziłam wstępną diagnozę umiejętności uczniów, która pozwoliła mi wyznaczyć priorytety w pracy z grupą.SPRAWOZDANIA PROWADZĄCYCH ZAJĘCIA ZA WRZESIEŃ, PAŹDZIERNIK, LISTOPAD (DO 15.11.2011. do 30.06.2011r.1 Sprawozdanie z zaj ęć prowadzonych w ramach projektu: „MY ŚL GLOBALNIE - DZIAŁAJ LOKALNIE" w roku szkolnym 2010/2011 w Szkole Podstawowej im.. Język polski z logopedią .Program zajęć wyrównawczych jest przeznaczony dla uczniów, którzy z różnych powodów mają trudności w opanowaniu podstawowych wiadomości i umiejętności z zakresu nauczania języka polskiego.. prowadzonych przez Beatę Zając.. Uczęszcza na te zajęcia 24 uczniów.Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w klasach IV-VI: ortograffiti.. za okres od 04.01.2010r.. za okres od 04.01.2010r.. Jana Pawła II w Rychłocicach Zaj ęcia wyrównawcze - j ęzyk polski Maria Wróbel Zaj ęcia wyrównawcze z j ęzyka polskiego odbywały si ę w dwóch grupach, byłyProwadzenie zajęć wyrównawczych w ramach KN- doskonalenie umiejętności, które są słabą stroną uczniów oraz wzmacnianie już zdobytych wcześniej umiejętności..

Łącznie odbyło się 27 zajęć.

Obejmuje działania zmierzające do powtórzenia i utrwalenia wiadomości oraz rozwijania umiejętności określonych w podstawie programowej nauczania języka polskiego.Z JĘZYKA POLSKIEGO.. Głównym celem zajęć było ukazanie sposobu na ciekawe i twórcze wykorzystanie czasu wolnego, rozbudzenie i rozwijanie zainteresowań .Uczestnicy zajęć otrzymali pozytywne oceny semestralne z języka polskiego, jednak mają nadal wiele trudności, problemów w zakresie ortografii, interpunkcji, wiedzy o języku, redagowaniu wypowiedzi pisemnych i ustnych, odbioru i interpretacji tekstów literackich, dlatego powinni nadal uczestniczyć w/w zajęciach.Sprawozdanie z realizacji godzin w ramach projektu .. Układanie obrazków z części (z różnicowaniem stopniowania trudności).. zostały przeprowadzone zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klasy trzeciej.Wprowadzenie zajęć wyrównawczych w klasach IV-VI.. Układanie figur geometrycznych z części.. Po zakończeniu każdego semestru sprawozdanie w formie pisemnej z uzyskanych efektów.Sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych - I semestr 2016/2017 - Ewa Kołakowska.. Nauczyciel znajdzie tu 30 kart do indywidualnej pracy z uczniem.5.. Zrealizowano 63/96 godzin.Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w klasach I-III.. Grupa liczy 10 osób.. w Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich.. Obejmuje on wymagania z podstawy programowej, co ma umożliwić osiągnięcie skuteczności w uczeniu uczniów mniej zdolnych.Uniwersytet Dzieci w Klasie oferuje gotowe, bezpłatne scenariusze lekcji i projekty edukacyjne z różnych dziedzin nauki.. WSTĘP .Program zajęć wyrównawczych jest przeznaczony dla uczniów klasy VI-ej szkoły podstawowej, którzy z różnych powodów mają trudności w opanowaniu podstawowych wiadomości i umiejętności z zakresu nauczania języka polskiego.Sprawozdanie z projektu edukacyjnego .. • Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego (prowadząca- od .. Uczęszczało na nie 8 uczniów - 4 chłopców i 4 dziewczynki z klasy III a. w Szkole Podstawowej w Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich.. WSTĘP Program zajęć wyrównawczych jest przeznaczony dla uczniów klasy V szkoły podstawowej, którzy posiadają opinie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej oraz mają trudności w opanowaniu podstawowych wiadomości i umiejętności z języka polskiego.PROGRAMY ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH z języka polskiego dla uczniów klas IV - VI Kurs grantowy: Zajęcia wyrównawcze w szkole podstawowej skuteczną formą wspomagania rozwoju uczniów z trudnościami w nauce 26.09.2008 - 8.09.2008 Materiały opracowane przez uczestników kursuZajęcia wyrównawcze z języka polskiego prowadzone w ramach projektu Zielone światło dla edukacji adresowane są do uczniów klas 5 i 6..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt