Wnioski do dalszej pracy na zajęciach wyrównawczych z języka angielskiego




Obok ogólnych zasadWnioski do dalszej pracy: Przygotowując uczniów do matury z języka rosyjskiego na poziomie rozszerzonym należy większy nacisk położyd szczególnie na umiejętnośd tworzenia wypowiedzi pisemnej i znajomośd środków językowych, zwiększyd ilośd działao doskonalących umiejętnośd oddzielania faktów od opinii.Program zajęć wyrównawczych jest przeznaczony dla uczniów klasy VI-ej szkoły podstawowej, którzy z różnych powodów mają trudności w opanowaniu podstawowych wiadomości i umiejętności z zakresu nauczania języka polskiego.. W klasach I - III uczniowie mają możliwość wyrównywać braki w wiadomościach i umiejętnościach na zajęciach wyrównawczych oraz na dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych.. nauczyciele języka angielskiego i niemieckiegoW pracy z uczniem słabym nie powinno się jednoznacznie rozdzielać metod pracy z uczniem na zajęciach przedmiotowych i poza nimi (oczywiście zdając sobie sprawę ze specyfiki pracy na lekcji i pracy ucznia poza lekcją).. Przyjęłam następujące propozycje rozwiązań: - uczeń będzie uczęszczał na zajęcia zespołu wyrównawczego - w miarę potrzeb będę zostawała z dzieckiem po zajęciach, aby pomóc w odrabianiu prac domowychI gimnazjum, wnioski do pracy w gimnazjum; IX.2014r.. Kryterium zostało spełnione, wi ększo ść uczniów jest zadowolona z ze sposobu prowadzeniaNa pierwszych zajęciach uczestnicy pisali test sprawdzający ich poziom znajomości języka angielskiego..

Zajęcia dodatkowe przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego.

Dzięki pracy na zajęciach w ramach programu, osiągnęli lepsze oceny z czytania i pisania.Na każde zajęcia opracowane były karty pracy, a dla relaksu dzieci kolorowały obrazki lub grały w gry dydaktyczne.. Dotychczasowe osiągnięcia pozwoliły uczennicy na uzyskanie pozytywnych ocen cząstkowych i otrzymanie pozytywnej oceny z przedmiotu na koniec semestru.. Zajęcia wyrównawcze powinny kończyć się informacją zwrotną każdego ucznia do nauczyciela, np.: Na .7 4. wi ększo ść uczniów uwa ża, że lekcje j ęzyka angielskiego prowadzone są w atrakcyjnej i przyst ępnej formie Blisko połowie uczniów zaj ęcia z j ęzyka angielskiego podobaj ą si ę bardzo, za ś 15% nie podobaj ą si ę.. Efekty .. opracowanie i przeprowadzenie wewnętrznych próbnych egzaminów gimnazjalnych z języka angielskiego dla uczniów klas III gimnazjum; według harmonogramu .. Klasyfikuje przedmioty ze względu na funkcję i przynależność do kategorii.. Indywidualne wyniki mieściły się w granicach 56% - 76%.W dalszej pracy należałoby położyć nacisk na wyrównywanie tych braków.. wtorek 16.05 - 16.50 sala 111W odróżnieniu do zajęć języka angielskiego w szkole, zajęcia wyrównawcze „Akademii Sukcesu" dały szansę uczniom na wyrównanie swoich braków edukacyjnych w zakresie realizowanych treści programowych, co wiązało się również z podniesieniem poziomu wiadomości i umiejętności w zakresie słownictwa i gramatyki j. angielskiego .Wnioski i wskazania do dalszej pracy ..

Udział w zajęciach był dobrowolny.

należy kontynuować podjęte działania, a dodatkowo umożliwić uczniowi napisanie sprawdzianów z geografii na zajęciach rewalidacyjnych, ponieważ moim zdaniem z dala od klasy skorzysta z wydłużonego czasu i osiągnie lepsze wyniki z prac pisemnych.Załącznik 5 - wniosek o zwolnienie ucznia z zajęć komputerowych i/lub informatyki Załącznik 6 - informatyka - podanie o zwolnienie z obecności na pierwszych i ostatnich godzinach Załącznik 7 - wdż - rezygnacja rodzica dziecka niepełnoletniego z udziału w zajęciach1 Opracowała Szkoła Podstawowa 107 w Krakowie nauczyciela języka angielskiego Cele: 1.. Zajęcia kół dokumentowane są w dziennikach pozalekcyjnych.Poczynili duże postępy w czytaniu z podziałem na role.. Jeszcze niektórzy muszą popracować nad ortografią.. Klasy 8.. Także różnicowanie zadań domowych ma związek z dwoma wcześniejszymi aspektami rozważanego problemu.Wnioski do dalszej pracy Ewaluacja wyniku (które cele zostały .. organizacja pracy na zajęciach zaznajomienie z materiałem lekcji bezpośrednio przed jej rozpoczęciem, wyznaczanie większej .. języka polskiego oraz z zachowania dokonywana będzie na płaszczyźnie indywidualnej - co uczeńJakub - Kuba to uczeń, który uczęszczał na zajęcia ze względu na wolne tempo pisania.. Efektem pracy na zajęciach wyrównawczych jest zdecydowana poprawa techniki czytania, a także rozumienia tekstu czytanego przez dzieci..

nauczyciele języka angielskiego i niemieckiego.

Odbywają się dwa razy w tygodniu (grupa I-wtorek, godz.12.50-14.25, grupa II- czwartek, godz.14.30-16.05).Celem ogólnym zajęć jest rozwijanie umiejętności kluczowych: czytania, pisania, korzystania .Wyciąga wnioski z przedstawionych zdarzeń.. Wynik, jaki osiągnięto to 70,5 %.. Również na zajęciach wykorzystywane są różnorodne pomoce dydaktyczne, które wzbudzają zainteresowanie uczniów i przyczyniają się do bardziej efektywniejszej i ciekawej pracy.Współpraca z organizacjami, instytucjami, osobami, stowarzyszeniami ; Zespół dokonując oceny efektywności formułuje wnioski i zalecenia.. Wnioski - przykładowe zapisy: Pomoc przyniosła efekty w postaci: poprawy oceny z… popełniania mniejszej ilości błędów - jakich, wyższej motywacji ucznia, poprawy systematyczności pracy .Stanie się aktywny na lekcjach i nawiąże przyjazne kontakty z rówieśnikami.. Zajęcia odbywały się raz w tygodniu, w środy w godzinach 7.30-8.15.. Potrafią samodzielnie napisać krótkie opowiadanie.. Zdobycie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego I. Metryczka mgr Monika Światłoń nauczyciel języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 107 w Krakowie czas .. Łukasz również wychowuje się w rodzinie pełnej, a rodzice interesują się szkołą i postępami syna w nauce.Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego prowadzone w ramach projektu Zielone światło dla edukacji adresowane są do uczniów klas 5 i 6..

Przykładowe scenariusze zajęć i karty pracy znajdują się w dokumentacji.

W zakresie pisania też widoczna jest poprawa, zwłaszcza w budowaniu zdań.. Kierunki:- test z języka polskiego 83 % - test z matematyki 81 % .. Emilia Mirkowska - Moch.. Test składał się z 21 zadań zamkniętych oraz tekstu, do którego trzeba było dopasować pytania.. Wzrost kompetencji i podniesienie efektywności działań dydaktycznych i wychowawczych w pracy nauczyciela języka angielskiego 2.. Klasy 8.. WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY: - motywowanie uczniów do systematycznej pracyProgram zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla klasy V. Zrealizowano 63/96 godzin.. LISTOPDAD - Praca z uczniem słabszym - zajęcia dydaktyczno wyrównawcze; Praca z uczniem zdolnym - koło języka angielskiego;-Szczególny nacisk na stosowanie większej ilości zadań kształtujących reagowanie językowe, przyzwyczajamy uczniów do mówienia po angielsku;-Zabawy ruchowe jako technika zapamiętania, Angielski w ruchu.Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone przez mgr Iwonę Sztafę.. Zajęcia dodatkowe przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego.. Rozumie następstwo czasowe: posługuje się określeniami- rano, południe, wieczór.. Stosuje określenia dotyczące dni tygodnia i pory roku.. AUTOR PROGRAMU I PROWADZĄCY ZAJĘCIA: Magdalena Nowak.. poniedziałek 7.30 - 8.15, sala 212.. Plan działania.. ZASADY PROWADZENIA ZAJĘĆ Aby zrealizować założone cele, program pracy korekcyjno-kompensacyjnej wymaga sformułowania zasad postępowania, którymi winien kierować się nauczyciel prowadzący zespół.. Często nie nadążał on z wykonaniem zadań w czasie lekcji i musiał nadrabiać zaległości.. OPIS PROGRAMU: Program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego został przygotowany dla uczniów klasy V szkoły podstawowej, jest on zgodny z programem nauczania języka angielskiego klasie V i uwzględnia realizację podstawowych treści programowych.Sprawozdanie z zajęć dodatkowych z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum.. Wymienia przyczyny prowadzące do obecnego stanu rzeczy.. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności w zakresie stosowania struktur leksykalno-gramatycznych w klasach V-VI.. Cele zajęć:Zajęcia DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE z j. angielskiego 12.07.2012.. Wnioski do dalszej pracy: W dalszym ciągu ćwiczyć technikę czytania z uczniami, którzy słabo czytają, Rozwiązywać zadania na rozumienie tekstu,metod i form pracy z uczniem; Ewaluacja programu, analiza i ocena oraz wnioski do dalszej pracy..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt