Opisz swoje wakacje po niemiecku

Polish Jako młody chłopiec w każde wakacje byłem w parku narodowym.Opis wakacji po angielsku - przykład z tłumaczeniem Ostatnie wakacje spędziłem w Tatrach.. Przykład opisu wakacji po niemiecku z tłumaczeniem Opis wakacji po niemiecku - wzór.. Itp 1 Zobacz odpowiedź slawekxyz slawekxyz 1 In den Sommerferien bin ich ans Meer gefahren.. Kiedy wróciłam do domu spotkałam się z moimi przyjaciółmi.. 0 0 Odpowiedz.. Np. Na wakacjach pływałam.. durch den Wald wandern - wędrować przez las.. Kąpaliśmy się w morzu.. Jest moją pasją i miłością, która rozkwitła już w szkole podstawowej.Pogoda po niemiecku: zwroty.. Jeżdżę tam co roku, choć kiedy byłam młodsza, to nie bardzo za tym.Mein Wochenende - wypracowanie po niemiecku w czasie przeszłym Perfekt.. Das Wetter ist schlecht heute./ Dzisiaj jest brzydka pogodaCzęść z materiałami pomocniczymi zawiera między innymi bogaty zestaw opisów po niemiecku, między innymi: opis obrazka, osoby, pokoju, opis domu i wiele innych.. Poznałam nowych ludzi.. W tej części znajdują się też zestawienia zwrotów i słówek z różnych obszarów tematycznych, przydatnych podczas nauki języka niemieckiego.Lieber Marek, Danke schon fur deinen Brie.. Zwierzęta w języku niemieckim 2013-04-27 17:14:43; Osoby w języku niemieckim.. Freundschaften schließen - zawierać znajomości.. Obowiązki domowe / meine Pflichten.die Wanderschuhe anziehen - ubierać buty do chodzenia po górach..

Przykładowe e-maile po niemiecku.

Wakacje na wsi / Ferien auf dem Land.. Do Zakopanego dojechaliśmy samochodem.. Było ciepło.. Jetzt bin ich schon gesucht.Przykłady użycia - "w wakacje" po niemiecku Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. Email niemiecki.. Mieszka ona w małej wsi o nazwie Samoklęski, gdzie wraz z dziadkiem prowadzi niewielkie gospodarstwo.. ;) Rozwiązania (0) Dodaj rozwiązanie.. Podobne pytania.. im Zelt schlafen - spać w namiocieNapisz 5 zdań po niemiecku o wakacjach 2016-10-03 17:44:43 Napisz po NIEMIECKU co robiłes na wakacjach 10 zdań 2012-09-17 15:08:04 Napisz o swoich wakacjach po niemiecku w czasie przeszłym perfect 2012-09-18 19:53:25Przydatność 80% Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo.. 0 ocen | na tak 0%.. Chodziliśmy razem do kina czy na dyskoteki.Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu .Przykłady użycia - "wakacje" po niemiecku Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne..

Przykład e maila po niemiecku.

W tej chwili koncentruję się w 99% na języku niemieckim, udostępniam darmowe materiały, dzielę się wiedzą i doświadczeniami.Znajdziesz tutaj wypracowania po niemiecku, podstawowe zagadnienia gramatyczne, wskazówki dotyczące efektywnej nauki języka obcego.. Proszę na jutro musze to mieć zależy mi proszę daje naj !. Pojechalam tam z moimi rodzicami.. Pojechałem tam razem z moimi przyjaciółmi: Elą i Andrzejem.. Polish Hans jest Austriakiem i co roku spędza letnie wakacje na włoskim wybrzeżu.Planujesz wakacyjny wyjazd.Napisz list do kolegi z Niemiec.. Es ist schön draußen./ Na zewnątrz jest ładnie; Es sind 24 Grad heute./ Dzisiaj jest 24 stopnie.. W języku niemieckim masz do wyboru dwa czasy: .Moje wakacje spedzilam nad morzem.. Czas Perfekt używany jest gdy mówimy o czynnościach zakończonych w przeszłości, których skutki są obecne w momencie mówienia.. Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail.. Do opisania wakacji / urlopu będzie ci potrzebny czas przeszły (niestety , wszystko co dobre szybko się kończy:().. Es gibt ein Sofa, zwei Sessel, einen Fernseher und ein Regal.Opisz swoje ostatnie wakacje (10 zdań po niemiecki) Zdania mają być krótkie.. frische Luft atmen - oddychać świeżym powietrzem..

Opis po niemiecku .

Przydatność 80% Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictw…Opis dnia po niemiecku .. Podobne zadania .W tej lekcji nauczysz się, jak ubrać w słowa i opisać wakacje/urlop po niemiecku.. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.. Bierz ile możesz, najlepiej całymi garściami.. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.. .Opisz w liście swoje przyjęcie urodzinowe / Beschreibe dein Geburtstagsfest.. 2010-10-10 20:56:27 .Opis wakacji po niemiecku Sommerferien3.9 (77.39%) 23 votes Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się…Opisz swoje wakacje po niemiecku i przetłumacz Użytkownik Brainly Użytkownik Brainly Meine Sommerferien waren toll.. Mieszkaliśmy w pensjonacie, który znajdował się bardzo blisko centrum Zakopanego.E - mail po niemiecku - wzór, zasady pisania, przydatne zwroty.. Jeśli chcesz stworzyć własny opis wakacji po niemiecku który posłuży za wzór dla innych osób, napisz go w komentarzu a my umieścimy go na stronie :)Swoje zeszłoroczne wakacje spędziłam u mojej kochanej babci Genowefy.. Gralismy tez w pilke plażową i świetnie sie bawiliśmy.. Proszę.. Autor: magda996, 2014-09-02 19:29:28 Dodaj do: opisz w 5 zdaniach swoje wakacje po niemiecku w perfekt .. 2.Napisz kiedy planujesz podróz i jakim środkiem zamierzasz podrózowac.W dzień Przydatność 70% Opis dnia w czasie perfekt, Napisz 10 zdań o tym jak spędziłeś wakacje w czasie przeszłym Opis..

- W wakacje pojechałem nad morze.

Leniuchowaliśmy.. .Zadanie: opisz swoje wakacje po niemiecku Rozwiązanie: mogę napisać ale ja dostałam za to 4 p chyba że wasz nauczyciel nauczycielka ocenia wyżej Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.Przykład opisu mieszkania po niemiecku z tłumaczeniem Opis mieszkania po niemiecku - wzór.. Żeby odpowiedzieć na pytanie o pogodę, można zacząć zdanie od „es ist", czyli „jest".. O autorce: język niemiecki jest obecny w moim życiu od ponad 20 lat.. Dann bin ich in die Schule gegangen.opisz w 5 zdaniach swoje wakacje po niemiecku w perfekt .. Tworząc zdanie w czasie Perfekt musimy użyć czasownika posiłkowego haben lub sein oraz imiesłowa czasu przeszłego (Partizip II)Blog o języku niemieckim powstał właściwie spontanicznie i początkowo miał być o czymś zupełnie innym, niemiecki był jego małym elementem.. Kazdego dnia opalalismy się..