Program zajęć korekcyjnokompensacyjnych klasa 7




Cele szczegółowe: stymulowanie ogólnego rozwoju uczniaProgram zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla uczniów z deficytami rozwojowymi stwierdzona dysleksja (klasy I III gimnazjum) 1 Program zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla uczniów z deficytami rozwojowymi stwierdzona dysleksja (klasy I III gimnazjum) Wstęp Niepodejmowanie odpowiednich działań w stosunku do uczniów o specjalnychkorzystać podczas zajęć z serii Ortograffiti.. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty .Plan pracy zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla ucznia z opinią z poradni psychologiczno-pedagogicznej.Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne kojarzą się rodzicom z zajęciami wyrównawczymi, gdy ich dziecko ma zaległości w szkole.. ), a opracowany jest w celu kształtowania dojrzałości dziecka do rozpoczęcia nauki w szkole poprzez stymulowanie i korygowanie funkcji percepcyjno- motorycznych oraz ich koordynacji przy współudziale kompensowania.Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klasy V; Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klasy IV; .. Karta pracy do zajęć korekcyjno- kompensacyjnych "Ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań'' Etap edukacyjny:PROGRAM ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH W KLASACH IV - VI Głównym celem programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych jest stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów..

Uwagi dotyczące treści programowych 5.

2.Celem zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w klasach I - III jest pomoc dzieciom z trudnościami i niepowodzeniami w nauce szkolnej.. Stała współpraca z pedagogiem szkolnym i wychowawcami klas.. Cele programu: Cel główny: wyrównywanie deficytów rozwojowych, Cele bezpośrednie: podniesienie poziomu sprawności .PROGRAM ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYM IMIĘ I NAZWISKO UCZNIÓW: KLASA -IV Prowadzący zajęcia: Miejsce realizacji- Czas realizacji - Czas trwania zajęć- 45 minut CEL GŁÓWNY : STYMULACJA OGÓLNOROZWOJOWA DZIECKA CELE SZCZEGÓŁOWE : • stymulowanie rozwoju intelektualnego • usprawnianie funkcji percepcyjno - motorycznych • podniesienie poziomu umiejętności czytania i .Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych .. Tymczasem są skierowane do innej grupy docelowej.. Cele szczegółowe: • stymulowanie rozwoju intelektualnego • usprawnianie funkcji percepcyjno - motorycznych • podniesienie poziomu umiejętności czytania i .częstot1iwości zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.. Klasa VIII (każdy uczeń ma swój zeszyt ćwiczeń) zapisać się na internetowy kurs Egzamin Ósmoklasisty z Ortograffiti.. Mają za zadanie pomóc dziecku w przezwyciężeniu kłopotów w opanowaniu konkretnych umiejętności i przyswojeniu danej wiedzy..

Warunki realizacji programu 6.

Na czym właściwie polegają?Program zajęć dla uczniów klas I-III gimnazjum mających trudności w czytaniu i pisaniu został dostosowany do potrzeb Gimnazjum nr 2 im.. Jana Pawła II w Jarosławiu Zajęcia „Ortograffiti" realizuje się w wymiarze 1 godziny tygodniowo (wtorek, godz. 14.00 - 15.00).. Działanie 9.1.. Uczniowie tworzą grupy na poziomie klas (6 grup) i spotykają się na zajęciach raz w tygodniu na 60 minut.Program Regionalny ZESPÓL W OKRZEI Szko}a Podstawowa z Cddz.ialami Integracyjnymi W Okrzei int.. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.. Język polski.. Cele główne i cele szczegółowe zajęć korekcyjno-wyrównawczych z edukacji matematycznej 3.. Będzie realizowany podczas dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w cyklu 3 lat edukacyjnych.. Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów z deficytami rozwojowymi - stwierdzona dysleksja (klasy I - III gimnazjum) Wst ęp Niepodejmowanie odpowiednich działań w stosunku do uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych powoduje drugoroczność, pogłębianie się zaburzeń1 PROGRAM ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH Autorzy programu: mgr Agnieszka Piórkowska, mgr Aleksandra Radziewska, mgr Patrycja Świerkosz (pedagodzy szkolni) Tytuł programu:,,z ortografią na TY zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu..

Koncepcja programowa2.

Cele główne: Pomoc uczniowi w przezwyciężaniu trudności w opanowaniu określonych umiejętności.. Stosowanie się do zaleceń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej, zawartychSZKOŁA, KLASA: ROZPOZNANIE : RODZAJ TERAPII: ZAJĘCIA REWALIDACYJNE O CHARAKTERZE KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYM PROGRAM OPRACOWANO NA PODSTAWIE: 1. orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego (nr ) 2. wywiadu z rodzicami ucznia oraz wychowawcą klasy 3. obserwacji własnej, diagnozy pedagogicznejProgram zajęć korekcyjno-kompensacyjnych obejmuje dzieci: ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, z zaburzeniami funkcji wzrokowych, z zaburzeniami funkcji słuchowych, z opóźnieniami i zakłóceniami rozwoju ruchowego (w tym lateralizacji), z zaburzeniami procesów emocjonalno-motywacyjnych,Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu realizowany w ramach zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zorganizowanych na terenie szkoły, opracowany pod kątem specyficznych potrzeb ucznia wynikających z badań, obserwacji i zaleceń terapeutycznych Metody pracy: "pogadanka, dyskusja, obserwacja, pokaz, demonstracja, doświadczenia, ćwiczenia .Micorek M. WOM, Bielsko - Biała, 1995 r. Spionek H. Psychologiczna analiza trudności i niepowodzeń szkolnych..

... Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów klasy IV Terapia pedagogiczna.

Zajêcia te maj¹ na celu usprawnienie dzia³ania ana-lizatorów wzrokowego i s³uchowego, poprawienie pamiêci wzrokowej,Projekt pn. „Sierpeccy badacze" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.. Budowanie u dziecka adekwatnej samooceny.. Zasada ciągłości oddziaływań psychoterapeutycznych (w tym zasada stosowania czynności hamujących u dzieci nadpobudliwych).. Opublikowano: 3 kwietnia 2020 roku.. ETAPY PRACY TERAPEUTYCZNEJ 1t wpsa.Et ępny (przygotowawczy).. Klasa VII lub Ortograffiti.. Niniejszy plan pracy zgodny jest z Podstawą programową wychowania przedszkolnego (Rozporządzenie MEN z dnia 30 maja 2014r.. Jana Pawła II w Kętrzynie.. Uwagi końcowe 8 .KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE • pliki użytkownika jolas_79 przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • 16(1).jpg, 37 gier i zabaw nie tylko dla dzieci.pdfkorekcyjno-kompensacyjnych Scenariusze zajêæ korekcyjno-kompensacyjnych zosta³y opra-cowane dla dwóch grup wiekowych: dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz gimnazjalnym.. PZWS, Warszawa 1970program zajęć korekcyjno kompensacyjnych • pliki użytkownika agga3339 przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • Program pracy dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu.doc, Program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.docProgram jest skierowany do uczniów ze specyficznymi trudnościami edukacyjnymi kl. IV - VI szkoły podstawowej i I - III gimnazjum, których udział w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych zaleca poradnia psychologiczno-pedagogiczna.. Materiały pomocnicze do zajęć korekcyjno- kompensacyjnych z dziećmi sześcioletnimi i siedmioletnimi.. S' Okrzeja ul. Szkoitsa 25 25 755 09 13 lubelskie Unia Europejska Europejski Fundusz Spoleczny Zespól Szkól w Okrzei Program zajçé korekcyjno- kompensacyjnych- dysleksja dla uczniów IV klasy Szkoly Podstawowej w OkrzeiZajęcia korekcyjno-kompensacyjne - program zajęć dla uczniów klasy czwartej mający na celu wspomaganie wszechstronnego rozwoju.. Przewidywane osiągnięcia uczniów 7.. Stworzenie uczniowi możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, emocjonalnego i społecznego.. Język polski.. Na realizację zaplanowano 1 godzinę lekcyjną tygodniowo.. Są one przeznaczone przede wszystkim dla uczniów szkołynauczyciel zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Plan pracy terapeutycznej na rok szkolny 2018/2019 Przykładowe ćwiczenia wykorzystywane na zajęciach korekcyjno- kompensacyjnych 1..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt