Sprawozdanie z zajęć terapii pedagogicznej




Zajęcia w klasach I-III prowadziłam w oparciu o program własny zajęć korekcyjno- kompensacyjnych dla I etapu kształcenia w Szkole Podstawowej, który na bieżąco dostosowałam do wymagań i indywidualnych potrzeb uczniów.Najwięcej uczniów korzysta z zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i korekcyjno - kompensacyjnych.. Ja osobiście prowadzę: dziennik do godzin karcianych, dzienniki do zajęć terapii pedagogicznej, klasowy dziennik lekcyjny .PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGICZNEJ .Obserwacja w portalu Edux.pl.. 2.Plik sprawozdanie z zajec terapii pedagogicznej w przedszkolu.zip na koncie użytkownika jkjeetender • Data dodania: 30 sty 2015Opublikowane 26 września 2019 0 By sylwiaiwan Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych Napisane w Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych Tagged ##opis, #rewalidacja, #sprawozdanie, ocenaPedagog szkolny W bieżącym roku szkolnym 2016-2017 zajęcia korekcyjno -kompensacyjne prowadzone były dla 26 uczniów klas 0-VI, z podziałem na grupy wiekowe.. 4.Dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim można zorganizować różne formy zajęć rewalidacyjnych.. Do najważniejszych szczegółowych celów pracy korekcyjno kompensacyjnej zaliczamy: konieczne wszechstronne ćwiczenie zaburzonych funkcji .Podczas każdych zajęć będę stosować naprzemiennie ćwiczenia analizatora wzrokowego, słuchowego, koordynacji wzrokowo- ruchowej, orientacji przestrzennej i w schemacie ciała, zgodnie z zasadami prowadzenia terapii pedagogicznej..

Rodzaj zajęć: terapia pedagogiczna.

Warszawa.. Ilość z podziałem na płeć i liczebność grup uczestniczących w zadaniu.Półroczne sprawozdanie z realizacji prowadzonych w Szkole Podstawowej im.. ZASADY TERAPII PEDAGOGICZNEJ W opracowanym programie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych uwzględniłam następujące zasady terapii pedagogicznej: 1.Zasada indywidualizacji środków i metod oddziaływania korekcyjnego (uwzględniam tu zalecenia PPP).. Używamy plików cookie i zbieramy dane m.in. w celach statystycznych i personalizacji reklam.Ill.. Kwalifikacje do ich prowadzenia: Studia magisterskie - nauczanie początkowe; ukończony 60 godzinny kurs terapii pedagogicznej.. Sprawozdanie z realizacji Programu Wychowawczego oraz Programu Profilaktyki.. Stymulowanie rozwoju dziecka.. Ilość godzin tygodniowo: 2.. Rok szkolny 2009/2010 .. W celu urozmaicenia zajęć dzieci zawsze ćwiczyły z wykorzystaniem kilku z wymienionych przyrządów: woreczków, szarf, kocyków, kilogramowych piłek lekarskich, .. Liczba uczestników - 5.. CELE PROGRAMU: CELE OGÓLNE: 1.. Zajęcia z terapii pedagogicznej prowadzone były w dwóch grupach..

Sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych.

Łącznie: 30 godzin.. Terapia pedagogiczna w klasie PdP I-II.. Imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia.. Cele ogólne:Cel szkolenia Cel szkolenia: jest zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z prowadzeniem zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.. Od października do grudnia 2012 roku zrealizowanych zostanie 12 godzin zajęć terapii pedagogicznej, zaś od stycznia do czerwca 2013 roku - 18 godzin.. Sprawozdanie z WDN.. Spotkania odbywały się… Zobacz więcejPodczas zajęć z terapii pedagogicznej ponadto stosuje się inne pokrewne elementy technik stymulujących rozwój umiejętności szkolny dziecka, np.: elementy arterapii (terapia poprzez sztuki plastyczne), bajkoterapii (terapia poprzez czytanie mądrych, uczących bajek z przesłaniem, gdzie dziecko utożsamiając się z bohaterem, wie jak .Terapia pedagogiczna trwa 9 miesięcy (X 2012r.. Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych prowadzonych z … nr orzeczenia … rok szkolny 2019/2020 .. Sprawozdanie .Sprawozdanie z zajęć z dziećmi nadpobudliwymi.. Scenariusze zajęć i karty pracy na terapie pedagogiczne.. Główny nacisk szkolenia koncentruje się na pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się - dysleksją.Tematyka szkolenia obejmuje również elementy terapii pedagogicznej.Na podstawie opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rypinie, Poradni Neurologicznej Dziecięcej we Włocławku oraz Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla Osób z Autyzmem i o Cechach Autyzmu przy Krajowym Towarzystwie Autyzmu Oddział w Toruniu, podjęłam się opracowania programu zajęć rewalidacji .Sprawozdanie z przebiegu ..

zajęć z pedagogiem - terapii pedagogicznej.

Sprawozdanie z działalności SU.. Sprawozdanie ze świetlicy i dowozu.. Zasada powolnego stopniowania trudności w nauce czytania i pisania uwzg1ędniającaSPRAWOZDANIE NAUCZYCIELA Z ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Author: Gimnazjum w Jerzykowie Last modified by: Lenovo Created Date: 6/14/2016 10:35:00 AM Other titles: SPRAWOZDANIE NAUCZYCIELA Z ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCHProgram zajęć korekcyjno-kompensacyjnych obejmuje dzieci: ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, z zaburzeniami funkcji wzrokowych, z zaburzeniami funkcji słuchowych, z opóźnieniami i zakłóceniami rozwoju ruchowego (w tym lateralizacji), z zaburzeniami procesów emocjonalno-motywacyjnych,Sprawozdanie ewaluacyjne z zajęć specjalistycznych- terapii pedagogicznej prowadzonych w ramach projektu: „ W stronę sukcesu" za okres od 1 września2010 r. do 14 stycznia 2011 r .. Bohaterów Września w Węgrzynowie w ramach projektu „NASZA SZANSA - UCZYMY SIĘ, POZNAJEMY, ZWIEDZAMY" PO KL.09.01.02-14-136/12 - beneficjent Gmina .Sprawozdanie z zajęć terapii pedagogicznej.. Spotkania odbywały się raz w tygodniu.Realizacja celów zajęć pozalekcyjnych.. 2 Celem nadrzędnym zajęć korekcyjno- kompensacyjnych jest stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego dzieciom z trudnościami rozwoju na miarę ich możliwości..

Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych..

Radom.Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych prowadzonych z … nr orzeczenia … rok szkolny 2019/2020 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z … prowadzone były w formie indywidualnej w wymiarze 1 godziny tygodniowo.. Sprawozdanie koordynatora ds. bezpieczeństwa.. Agnieszka Sieradzka - Słyk.. Porady z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznejJest też kilka pewnych zasad, które stosuje się w terapii pedagogicznej.Metody i formy pracy z dzieckiem w terapii pedagogicznej.. Program zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.. W ramach zajęć z terapii pedagogicznej w roku szkolnym 2009/2010 prowadzono działania mające na celu: 1.Usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej i słuchowej,Na zajęciach terapii pedagogicznej korzysta się z kilku podstawowych piktogramów: Inne symbole stosowane są w zależności od potrzeb oraz tematyki zajęć.. Sprawozdanie pedagoga.. Katarzyna Grzyb.. Mogą to być zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia logopedyczne, terapii pedagogicznej, treningu społecznego, terapii SI, rehabilitacji ruchowej, terapii ręki .. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z … prowadzone były w formie indywidualnej w wymiarze 1 godziny tygodniowo.. Są one planowane na podstawie wykazu uczniów z poszczególnych klas sporządzonego przez pedagoga i psychologa szkolnego w porozumieniu z dyrektorem szkoły, w oparciu o opinie z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.Program terapii pedagogicznej wynika z potrzeb szkoły i jest zgodny z rozporządzeniem MENIS z dn. 24.04.2002 r. Ramy prawne programu zostały oparte o Program Wychowawczy Szkoły, Status Szkoły oraz Program Wychowania Przedszkolnego ,,Rośnij z Didasko" DKW - 4013 - 10/01.. w ramach zadanie nr 1 - „Świetlice środowiskowe" - realizowanych w Publicznej Szkole Podstawowej im.. Zrealizowanie planu zajęć będzie uzależnione od tempa pracy uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych.W celu poszukiwania optymalnych rozwiązań dla pracy indywidualnej z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych ukończyłam studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej i uzyskałam kwalifikacje do prowadzenia zajęć korekcyjno - kompensacyjnych..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt